Bebegim 13.5 aylik ve hicbirsey yemiyir gidp gelip meme istiyir onceden oyle degildi 1 yaşına girdi cocuk yemekten nefret etti sadece anne sütü istiyor ne yapmaliyim bilmiyorum ama çözümü memden keserek bulmaya çalışıyorum belkidr yanlis yapıyorum ama cikmazdayim bebgimn hicbirsey yemedgini gorunce cok üzülüyor yıpranıyorum üstelik kac aydir 8.800 grm kilo alimi durdu Fikrinize ihtiyacim var
1,512,597 soru
24,671,189 cevap
367,272 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın