0 oy
284 göst.
Diğer kategorisinde (2,351 puan) tarafından
Yazın doğum yapanlar şerbet olarak ne ikram ettiniz, şu aktarlarda satılanlar sanki çok sağlıklı gelmedi bana onun yerine soğuk ikram ettiğiniz bir şey var miydi

5 Cevaplar

+1 oy
(5,191 puan) tarafından
Ben reyhan şerbeti ikram edecem 
-Reklam-
+1 oy
tarafından
Ben aktarlardan aldim yaptim cok guzel tadi var he almak istemeze3n limonata ver
0 oy
(187,459 puan) tarafından
omrumde hic tadina bakmadim ama kiz bebege kirmzii erkek bebege mavi serbet varmis
(2,351 puan) tarafından
Evet aynen
0 oy
(2,328 puan) tarafından
Limonata ve reyhan şerbeti harika oluyor hem doğal hem rengi çok hoş  şeker pembesi .hazır olanlar boya ve sağlıksız benim kısa olacak ama bende reyhan yapmayı dusunuyorum
(2,351 puan) tarafından
Sağ ol canım teşekkür ederim :)
0 oy
(6,492 puan) tarafından
Limonata ikram et kuzum soranada buda lohusa limonatası de
(2,351 puan) tarafından
Haha tamam canım :)

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 261 göst.
16 Aralık 2022 Diğer kategorisinde anneadayi_96 (1,884 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 287 göst.
24 Ağustos 2022 Kültür-Sanat kategorisinde terslale (4,181 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 244 göst.
28 Nisan 2022 Diğer kategorisinde yılmaz. (307 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 326 göst.
13 Haziran 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,701 soru

24,672,741 cevap

367,358 kullanıcı

...