Selam kızlar kızım grip oldu öksürük başladı kuru değil balgam lı eczacı şurup verdi psospan aksam başladık kullanıp faydasını goren var mı acaba ? Bu arada kızım 2.5 yasında ilk defa balgam oldu.
Yoruma atamadım o yüzden böyle attım canim
1,512,234 soru
24,666,665 cevap
367,030 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın