Ben park beşik aldım şimdi ikisi de yatıyo birisi 2 yaşında olacak birisi de 1 yaşına girecek rahat 4 yıl götürür diğerleri çok kullanışlız bana göre
Canım model olarak buydu pembe ve maviydi onundeki deseni falan farklıydı
1,512,301 soru
24,667,413 cevap
367,065 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın