Eltinden çok sen kafayı bozmus durumdasn
Tamam hamilesn ama onlarda 3 yıldır istyrlr şu ann gebe kalmayn kadını anlaymzsn o daha cok hasastr
Herşyi kendi açından bakyrsn
Kimden bahsediyorsun
Senin yas kac oglunun cocugu derken
Diğer postunuda hatırlar gibiyim. Neden nispet yapar gibisin. Belki şaka takılıyor. Belki heves ediyor. Paylaşımların. İneleyici. Gebe kalmak önemli değil cnm sonu önemli. Bence sen fazla takılıyor sun
1,512,236 soru
24,666,686 cevap
367,035 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın