Kızlar yarın kaynanam görümcem kaynatam şehir dışına bi akrabaya bayrama gidip bir yada iki gece kalacaklar onları eşim götürecek oda kalacak ama ben günübirlik doneceklerini sanıyordum banada dememislerdi yeni öğrendim bende geleceğim dedim onlara sizce gitmelimiyim yoksa benmi abartiyorum
Esi i yanliz birakma cnm git bnce
1,512,622 soru
24,671,406 cevap
367,280 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın