Bende yaptım canım başvuru ama sen kaymakamlık olarak mı yaptın bunu ben öyle yaptım ama bilmiyorum çıkarmı nasip kısmet diyelim
hahah yemezleeer her bayram cikcak mi artik bu yaa
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın