0 oy
938 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Bı ay içinde evlenecek bnm kendi tarafimda eğer yengesi varsa abisinin eşi veya kardeşinin eşi o yakar yoksa dayı veya amca eşi yakar ... Hicbirsey demiyolar zate hiçbir olayıda anlatmazlar.bende yüzsüz gibi demem ama sizlerde nasıldır merak ettim

22 Cevaplar

0 oy
(12,272 puan) tarafından
Biizm tarafta 

Kaynana yakar 
-Reklam-
0 oy
(2,520 puan) tarafından
Gelinin ablası yengesi vs yakar

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 1,405 göst.
1 Ekim 2020 Aile & Aşk kategorisinde Cihangirnur (2,002 puan) tarafından soruldu
+5 oy
42 cevap 1,969 göst.
2 Ocak 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 557 göst.
28 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Eflin & ebru (69 puan) tarafından soruldu
+3 oy
14 cevap 1,086 göst.
6 Eylül 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Mery11 (93 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,153 cevap

367,379 kullanıcı

...