Ömerim çok kötü pişik olmuş bi anda ya bel kısmı kıpkırmızı bezi bi açtım şok oldum hiç bişey yoktu sıcaktan mahfoldu 2 kere yıkıyorum hergün resmen yinede ter akıyo yapış yapış. sizde de oldu mu hiç böyle bişey ilk defa oluyo kremledim uyuttum gecede açıcam bezini
1,512,305 soru
24,667,527 cevap
367,070 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın