0 oy
301 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (61 puan) tarafından
3 hafta önce covit aşısı oldum bu ay adetim 1 hafta gecikti hala olmadım.  Mide bulantim ishal vücutta ağrı var acaba gebelikmi var diye gidip kan verdim hiç bisey çıkmadı.  Aşının yan etkisi flnmi acaba . Aşı olupta bnm gibi adet gecikmesi yaşayan varmı 

1 cevap

0 oy
(2,520 puan) tarafından
Bilgim yok post çıksın
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
8 cevap 414 göst.
22 Temmuz 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Busra2607 (699 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 210 göst.
2 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Duanur34 (17 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 183 göst.
0 oy
1 cevap 117 göst.

Kategoriler


1,512,256 soru

24,666,879 cevap

367,044 kullanıcı

...