41 derece sıcak var nefes alınmıyor boğum boğum terliyor insan yamaciko da 2bucukda uyudu hala kalkmadı bu sıcakta nasıl uyuyorlar şaşırıyorum .. birazdan kalkar şimşiş gözlerle :D siz neler yapıyorsunuz insanın canı da sıkılıyor çocuk uyuyunca ya
Gelin bide adanaya görün sıcaklığııı ateş ediyo bize güneş yaa valla sıcaktan sinirli asabi birine dönüşyom ben yazın
1,512,256 soru
24,666,864 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın