Allahım yardmcin olsn .hiç korkma bolca dua et bebisini gorcen 1 saate
Hayrlisiyla Allah kavustursun
Bebeğini sağlıkla al kucagina canim
Allah iyiligini versin bende dedim acaba boşanıyomuda yolun sonuna geldik yazmış dedim çok üzülmeye basladiydim :))))) allah sağlıcakla kucağına almayi nasip etsin inşallah canım
1,512,800 soru
24,673,931 cevap
367,430 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın