0 oy
699 göst.
Diğer kategorisinde (2,183 puan) tarafından

Kizlar hamile soru cevapta da isim değişikliği aktif bilginiz olsun :)

5 Cevaplar

+2 oy
(2,152 puan) tarafından

Çok sağol hemen gidip orDada degistireyim:D

(2,183 puan) tarafından
Hadi bakalim canim :))) ne demek
-Reklam-
+2 oy
(658 puan) tarafından

Keshe admin kaldirsa bu isim değisikliyini her dakika deyisiyolar ben hic sevmedim:angel:



(2,183 puan) tarafından
Burdakini kaldirdi canim ordaki aktif oldu 1 2 gun duruyor sonra kalkıyor
+1 oy
tarafından

Benim icin farketmez her yerde emrenin annesiyim:)<3

(2,183 puan) tarafından
Bende ayniyim canim ama bazi kişiler değiştirmek istiyordu ya ondan dedim :)))
tarafından
Aynn kuzum:)
tarafından
Nasilsin cnm
(2,183 puan) tarafından
Iyiyim şükür canim sen nasilsin nasil gidiyor
tarafından
Cok sukurr cnm iyiyim bnde bazen kramplar giriyor kasiklarim agriyor ama cok sukur kanamam falan yok ya bunlara sukur:)
tarafından
Senin nasil gidiyor ne kadarlik oldunuz
(2,183 puan) tarafından
Normal canim onlar bebis buyudukce oluyor. 9+5 olduk canim lekelerim var ama bebek iyi şükür kese üstünde kanama var azalmış o da progestana bagimli oldum
tarafından
Olsun cnm azalmis yaa biterde insaalalh Allahim en kisa zamanda progestani da birakmayi nasip etsin insalalh:)
(2,183 puan) tarafından
Kalp atisina ne zaman gitcen canim. Amiiiin insallah yaa dualarini eksik etme
tarafından
Ayin 26sina anca bulabildim randevuyu cnm Allah izin verirse o zmana kadar da kesin duymus oluruz 8. Haftaya girmis oluyoruz cunku suan da da 7.haftadayiz:)
(2,183 puan) tarafından
Keseyi gördükten 10 gun sonra kalp atisi duyuluyor canim :)
tarafından
Zaten bana da 10 gun sonra gel demisti cnm ama bn randevu bulamadim o yuzden bu kadar gec oldu:/ 5+2 de keseyi gorduk doktora gidene kadar 7+6olacaz insaalalh:)
(2,183 puan) tarafından
Gec olsun güç olmasın canim büyümüş olur hem biraz :)
tarafından
Aynn cnm:)oyle gercekten
(639 puan) tarafından
Aynen. rhm geldim rhm giderim
+1 oy
tarafından

Ayaklı gazete :):ninja::woot:

(2,183 puan) tarafından
Dedektif olcam kafaya koydum :)))
tarafından
Bnm o dedektif :))))
(2,183 puan) tarafından
Ayy tamam patron kalfa olurum ben :))))
tarafından
Hadi iş başına :))))
+1 oy
(3,694 puan) tarafından

Bebek bakimda var mi bebek bakimda :D

(3,694 puan) tarafından
Olur insallah o zaman :))
(3,694 puan) tarafından
Varmis valla bi bakiyim dedim denedim oldu oh be :D
(2,183 puan) tarafından
Insallah canim işine yaradıysa ne mutlu bana ☺
(3,694 puan) tarafından
Yaradı valla :) benim  geceyle gündüzü tekrar karıştıran yavru ceylanim uyandı gece uzun benim icin hadi iyi geceler sana tatlım:*
(2,183 puan) tarafından
Iyi geceler canim uyur insallah huysuzluk yapmaz seni üzmez :)

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,222 soru

24,666,390 cevap

367,001 kullanıcı

...