3 ayliktan beri oturuyor sıpam cok seviyor kucakta belini kendine yaslayarak oturt yerde de yanlarina yastik koy bak burda bnm pasam tam 4 aylikti
Biraz daha beklemelisin bence acele etme
1,512,704 soru
24,672,791 cevap
367,359 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın