Kızlar bime mr .green markalı spreyli mop gelmiş bu sabah bimde gördüm aldım viledaya göre daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum aranızda kullanan varmı memnun musunuz?
1,512,474 soru
24,669,612 cevap
367,187 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın