0 oy
658 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Valla ben özledim, çok güzeldi her anımız oğlumla şimdi daha da güzel :d

9 Cevaplar

0 oy
(15,126 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Özlemeye henüz vaktim olmuyo :ermm: 3.minnosa safak 22:ermm:

tarafından
:D Rabbim yardımcın olsun, sağlıkla al kucağına inşallah
(15,126 puan) tarafından
Amin tesekkür ederim darısı sana Amin amin amin djdjdkd
tarafından
De get :D
Nasipse 3 4 sene sonra :ddd
(15,126 puan) tarafından
Ahahahaha :Ddf hadi hayırlısı o zaman :D
tarafından
Amin :Ddddddd
-Reklam-
+1 oy
(16,494 puan) tarafından
Ozledim ya.. şafaktan once bazen sessizliği sakinliği özluyorum..❤
(16,494 puan) tarafından
:D vlla çok zor ya.. Allah acılarnı gostermesin de zorrr ☺❤
(15,126 puan) tarafından
Amin ☺️ aynen ☺️
tarafından
Sessizlik sakinliği hiç özlemedim valla ama şafak saymayı özledim cidden :D
(16,494 puan) tarafından
Senin oğlan çılgın değil o zaman :D
tarafından
Çılgın kız, bayrak sallıyor hem de :d
0 oy
tarafından

Özlemedim kübüş tamm mı :D

tarafından
Niye abla yaa? Çok güzel :D
tarafından
3 kere saydım yeter :)
tarafından
4 olsun :d
tarafından
Olsun kübüşüm rabbim sana 4 kere saymayı nasip etsin :) ben almayım
tarafından
Yok abla ben de almayayım, nasip olursa bir tane daha olsun. Rabbim isteyene versin :)
0 oy
(8,046 puan) tarafından

Birininkini unutmadan ikincisini saymaya başladım:D özlemeye fırsat kalmadi 

(8,046 puan) tarafından
Gelmek bilmiyor benim kızlar:D
tarafından
Kaç haftalık? :d
(8,046 puan) tarafından
41 :)
tarafından
Anammmm bebe inatçı çıktı :d
(8,046 puan) tarafından
Valla öyle:D gelmek istemiyor
0 oy
tarafından
Yeniden sayabilirsin Kübra sjsjsjj
tarafından
Yok 4 sene sonra inşallah olursa :D
tarafından
Hayırlısı inşallah
tarafından
Şimdi istesem de yemiyor :D
tarafından
Allah nasip ettikten sonra mecbur yiyor valla jsjsjsjj
tarafından
Orada haklısın gülüm :D
0 oy
(5,751 puan) tarafından
Henuz daha yeni oldugu icin ozlemedim ama arada bi elim gobegume gitmiyor degil fakat yanimda olmasj dunyalara bedel uykularim gwcelerim helal olsun ona cok guzel valla hem kziima arkadas oldu hem banada kizimda yasamadigim  anneligimi yasatiyor darisi tum bebek bekleyenlerin basina insAllah
tarafından
Amin gülüm
0 oy
tarafından
Birinin ki atlattik derken 2.yi saymaya başladık çok şükür oda doğdu .. daha da saymak istemiyorum rabbim isteyene versin 
tarafından
Amin, 3 4 sene sonra banada nasip olsun ikinci inşallah
tarafından
İnşallah...rabbim gönlüne göre versin ❣️❣️
tarafından
Amin canım benim ❤️❤️
0 oy
(3,815 puan) tarafından

Hamileliğim çok güzel geçti ama hiç özlemiyorum nedense ikinci çocuğa da hiç sıcak bakmıyorum çünkü sagolsun oğlum geceleri hiç uyutmuyor uykuyu çok özledim :(

tarafından
Kaç aylık canım?
(3,815 puan) tarafından
13 aylık
0 oy
(49,836 puan) tarafından

Öle bı vaktim yok kubis:D

tarafından
Niye kız, çocuklardan mı? :d
(49,836 puan) tarafından
Aynen:D

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 828 göst.
14 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Zynp54 (1,075 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 1,169 göst.
28 Aralık 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 91 göst.
4 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Tansugoc (1,346 puan) tarafından soruldu
+4 oy
50 cevap 2,842 göst.

Kategoriler


1,512,664 soru

24,672,070 cevap

367,309 kullanıcı

...