0 oy
173 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (2 puan) tarafından
Kabin boy bir bebek arabasi bakiyorum bu 2. bebek arabam olacak o yüzden cok bütçe ayiramicam. Prego alvis bebek arabasinin fiyatini da kendisinide begendim digerlerine göre uygun olduğu için de iyi midir emin olamiyorum kullanan var mi veya etrafinda kullanan tanıdığı olan var mi memnunlar mi ?

2 Cevaplar

0 oy
(5,109 puan) tarafından
Onu kullanmiyorum Kraft parma kullanıyorum güzel idare eder
-Reklam-
0 oy
(256 puan) tarafından
kanz happy guzel canim kullanıyorum

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 235 göst.
21 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde nurr001 (4,845 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 235 göst.
23 Kasım 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Mine0666 (726 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 623 göst.

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,829 cevap

367,421 kullanıcı

...