4 aydır çalışıyor nimetten mi saymış kendini tövbe estağfurullah.
Onun zaten görevi bu.
Sen çalışmak zorunda değilsin.
Ayrıca dünyanın en zor işi evdeki tüm işler.
Çalışırsan çocuğa kendi mi bakacakmış.
Evin işini beğenmiyorsa yardımcı tutsun sana istediği gibi yaptır
1,512,699 soru
24,672,683 cevap
367,353 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın