0 oy
175 göst.
Diğer kategorisinde (769 puan) tarafından
Acaba çok mu düzensiz gidiyorum çok merak ettim. Sabah kahvaltı yapıyoruz. Sonra uyuyor arada bazen Meyve veriyorum. Uyandığında çorba içiyor genelde yemek pek yemiyor. Tekrar Meyve veriyorum. Akşam hiç birşey yemiyor gün hep öyle bitiyor. Az mı veriyorum acaba. Sonrada emerek uyuyor. Bazen düşünüyorum aç osla gece çok uyanır öyle uyanmasına yok ama bilemedim yinede sizler nasıl yapıyorsunuz 

1 cevap

0 oy
tarafından
Ben de hiç yok şu kadar ana öğün yok bu kadar ara öğün düşünmüyorum. Bazen iki öğün oluyor aralarda yoğurt meyve yemiş oluyor. Bazen iştahı oluyor üç öğün oluyor. Bazen hiç yemek istemiyor. 14 aylık bebek aciktigini ben daha iyi bilecek değilim ya. 
(769 puan) tarafından
Nasıl anlıyorsun aç olduğunu
tarafından
Yemeği gösteriyorum, açsa zaten koşa koşa geliyor:) yemek istemiyorsa asla zorlamiyorum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
27 cevap 1,821 göst.
0 oy
5 cevap 395 göst.
+1 oy
23 cevap 873 göst.
27 Nisan 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Zynp54 (1,075 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 240 göst.
13 Ocak 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,222 soru

24,666,390 cevap

367,001 kullanıcı

...