0 oy
128 göst.
Diğer kategorisinde (3,756 puan) tarafından

Kızımın yanına geldim de şans da uçuk çıktı ddgmn kenarında bliorm öpülmez bebklr ama kızım 3yasina az kldi öpmemem gerek dimi geçme ihtimali varmı ?

3 Cevaplar

0 oy
(543 puan) tarafından
Evet bulaşma ihtimali yüksek 
-Reklam-
0 oy
(15,132 puan) tarafından
Bağışıklığı vardır artık kızının yine de tedbirli ol kuzum 
0 oy
(731 puan) tarafından
Öpme canım bulaşıyor

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 174 göst.
29 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Asabii (1,454 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 123 göst.
0 oy
3 cevap 272 göst.
0 oy
0 cevap 87 göst.

Kategoriler


1,512,207 soru

24,666,271 cevap

366,992 kullanıcı

...