Geçmiş olsun cnm rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 37+2 de doğuma girdim sıkıntı olmadı sitres yapma
Çok küçük değil cnm endise etme Allahin izniyle bisey olmaz
1,512,473 soru
24,669,587 cevap
367,184 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın