Poğaça yaptım fırına verdim 2. Tepsiyi ama yağlı kağıt yanınca panikle suyun altına tuttum pişmemiş hamurları çöpe atmak zorunda kaldim o kadar üzgünüm ki
Sağlık olsun canım
1,512,737 soru
24,673,055 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın