0 oy
1,122 göst.
Diğer kategorisinde (6,378 puan) tarafından
Hiç  böylesine denk geldiniz mi? Bir coşkuyla oğlan mı? diyen kadınlara denk geldiniz mi? Birde bir kadının diğerine şey dediğini duydum kız mı neyse sağlik olsun Ikincisine oglan demek erkek adamın oglu olurmuş dediler duydunuz mu?

28 Cevaplar

0 oy
(5,104 puan) tarafından
Benim kızımda cinsiyeti öğrendik esimle sevindik kayın pederime kayananma fln söyledik tepki yok sonrs kayın peder aldi çocuğun resmini 22 haftalik yok dedi kulağı böyle olanlar erkek kız olamaz nasıl sinirim ciktj kız işte dedim 
(6,378 puan) tarafından
Kız işte demen iyi olmuş tepkin cok güzel :)
-Reklam-
0 oy
(4,687 puan) tarafından
Doktorlar kızın olacak dediğinde çok mutlu oldum eşim Benden daha mutlu oldu eşimin ailesi de mutluydular çünkü hep erkek çocuğu vardı onlarda kız çocuk istiyorlardı sonra detaylı ulturasonda100 /99 erkek dedi doktor eşim içinde herkes yıkıldı ben yine mutluydum 
(6,378 puan) tarafından
Erkek çocuktan bikmişlar desene :D
(4,687 puan) tarafından
O kadar heveslenip pembe hırkalar ördüler görümcem yine aynı pembe zıbın lar tokalar aldı erkek diyince ağladılar ne diyeceklerini bilemediler mutluluk göz yaşı dediler
(6,378 puan) tarafından
Allah Allah :D
0 oy
tarafından
Valla hiç denk gelmedim. Aksine biri görümceme 3 oğlu var diye kendi kızıyla ovunup duruyordu. Bunu da hayatımda ilk defa onlarda gördüm 
(6,378 puan) tarafından
Bende ilk defa duydum.
0 oy
tarafından
Oğlum var ama hiç böyle bisey duymadım aksine bitane kızın olmalı o zaman gör kizevlat has evlattır diyorlar eşim bile kız istedi inşallah kızım olur beni daha çok sever diyip durdu doktor erkek olduğunu söyleyince bile trip attı  şimdi oğlum 7 aylık gelip gidip bu beni sevmiyor seni seviyor kıskanıyor diyip duruyor 
0 oy
(187 puan) tarafından
Kayınvalideme kız olucak dedik eşimle olsun üzülmeyin sakın dedi oysa ki biz çok mutluyduk 
0 oy
(50 puan) tarafından
Nefret ediyorum öyle cahillerden canım 
0 oy
(815 puan) tarafından
Hayır denk gelmedim hatta cinsiyet öğrendikten sonra eşim kızım olsun çok istiyorum demişti 
0 oy
(3,620 puan) tarafından

  • Geldik gelmezmiyiz.kizim olacak dedgmde olsuun bidahaki erkek olur diyenler vardi.sanki sakat olacak dedik.simdide erkek olacak bakalim biyerimiz artacakmi gorecegiz.arşa cikacagiz heralde:angel:
(6,378 puan) tarafından
Tek artan pipi cnm :) ne gıcık insanlar yaa ..

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 639 göst.
0 oy
17 cevap 742 göst.
11 Şubat 2022 Aile & Aşk kategorisinde Elizin annesi (795 puan) tarafından soruldu
0 oy
36 cevap 1,428 göst.
31 Ocak 2023 Aile & Aşk kategorisinde Esrat (10,617 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 611 göst.
15 Eylül 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Leyla042 (1,279 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,539 cevap

366,953 kullanıcı

...