0 oy
189 göst.
Diğer kategorisinde (191 puan) tarafından
Hanımlar merhaba daha öncede yazmıştım mantar oldum diye doktor enfexia 500 mg 10 tablet verdi kullanıyorum çok şükür kaşıntım bitti ama pembemsi süt kesiği gibi akıntım oluyor acaba antibiyotik içimimi temizliyor ne zaman biter akıntım bilgisi olan 
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 228 göst.
0 oy
1 cevap 127 göst.
0 oy
3 cevap 285 göst.
0 oy
1 cevap 174 göst.

Kategoriler


1,512,484 soru

24,669,876 cevap

367,198 kullanıcı

...