0 oy
1,767 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (2,557 puan) tarafından

Kendi yemeginizden veriyomusunz yoksa surekli bebege ozel tarifler mi yapiyosunz bi de bnm kizim cok huylu herseyi yemiyo bana denenmis sevilen tarifler lazim neler yediriyosunuz bebislere




Bi de porsiyonlariniz ne kdar atiyorum 2 kepçe 120 ml flan ne kdar veriyosunz


8 Cevaplar

0 oy
tarafından
Tarif marif yok bam bam bam :D ne yersem yediriyorum  porsiyonda doyana kadar veriyorum :D 9 buçuk ay
(2,557 puan) tarafından
Degil mi yaaa annelerimiz bize böyle ugrasmismi sanmam :)
(834 puan) tarafından
Bunla geçmiş olsun inşallah canım bol bol istirahat et :)
tarafından
Yok be nerde uğraşmış zaten 40 gün emmisim ben emme reddi yasamisim annemde almiyom diye vermemiş :D öyle inek sütüyle flan buyutmus
tarafından
Bebisten fırsat buldukça yatiyorum zaten kuzum sağol :)))
(2,557 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun cnm ys sezonu geliyo bol balık ye
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bugün pilavla yoğurt yedi bizim ki önceden ozenirdm şimdi ne varsa artık geçen kıymalı mercimek yedi hep böyle 

Çay bile içiyor açık ama
(1,061 puan) tarafından
Aynen arkadas dogru demis cay kansizlik yapıyor. Benimki hayatta cay sevmez bi iki kask vermstm
tarafından
Ihlamur dan çok çayı seviyor ama bn her zaman çay vermem bazen kahvaltı da kendin meyve suyu yaparım onu verirm çay yediğinin vitamini de alıyor
tarafından
Bizde biliyoruz heralde kızlar kansızlık yaptığını  oturupta bı demliği oglanlarla devirmiyoruz yani :D tadımlık veriyoruz kiyamiyo insan gözleri parliyo çay bardagini görünce :D
tarafından
Hahah aynen :))) ağzından sular akıyor bizimkinin
(1,061 puan) tarafından
Ben ne kadar verdgnizi blmyorum sadece kansizlik yaptgni soyledim bilmeyen vardir belki diye bilyorsan no problem☺
0 oy
(3,141 puan) tarafından
Biz 6 aylik olacağız yaşına kadar bizim yemekleri vermeyi düşünmüyorum sonrasında ola bilir 

Gurme bebek ve bebek menüleri uygulamalarına bi bak canım çok güzel açıklamalı tarifler var 
(3,141 puan) tarafından
Blw yap canım önüne koy kendi ağzına illaki alır
(2,557 puan) tarafından
Azıcık yiyo belki 1 kasik anca o da yarım saatte
(3,141 puan) tarafından
Isın baya zor o zaman
(2,557 puan) tarafından
Aynen baya zorlaniyorum artık
(3,141 puan) tarafından
Inşallah düzelir kuzum ne deyim
0 oy
(1,061 puan) tarafından
Ben bugun tavuk corbasi yaptim dün kabak havuc patates karisik corba yaptim meyve suyu pureler kendi yedgm yemegin suyu falan ekmege banip veriyorum
(2,557 puan) tarafından
Meyve suyunu nasil yapiyosun ne ile veriyosn
(1,061 puan) tarafından
Cam rendede rendeleyerek suyunu cikariyorum biberona katiyorm
(2,557 puan) tarafından
Pütürlü oluyo ya kizim sevmiyo öyle
0 oy
(1,944 puan) tarafından
Hrm kendisine özel yapıyorum hemde yemeğinden veriyorum 
(2,557 puan) tarafından
Bende öyle yapcam artik
0 oy
tarafından
ne kadar yerse bizimkilerden veriyordum canim alti aylikken ayri hasladim ettim yemedi zor oldu bize ne yaparsam ondan yiyor kuzum sadece suan gunluk ona forba yapıyorum kendimize hergun yapmiyordum 
tarafından
aynen insan özeniyor ek gida vermek icin o zaman gelincede kafayi yiyor :)
(2,557 puan) tarafından
Ben sikildim valla şöyle makarna pilav yiyecek yasa gelse keske hemen .d
tarafından
gelir gelir bugunlerin tadini cikar canim
(2,557 puan) tarafından
Cikmiyo valla 9.30 da uyudu smdi uyandi dha uyumaz nasıl cikariyim :/
tarafından
uykusuzluk mafediyor insani ya
0 oy
tarafından

uyku duasi canim

image

(2,557 puan) tarafından
Uykusu gelince deneyeyim sağol :*
0 oy
tarafından
Ne özel yemeği kızz eşime ancak yemek yapıyorum ben ne yersem onada onu yediriyorum yediği kadar :) 14 aylık şuan 7 ayından beri böyle 
(2,557 puan) tarafından
Ben cok evham yapiyomusum o zamn eşek sıpası yesin bizim yediklerimizden :) ne zaman emziriyosun
tarafından
Emmiyo 2 aylık bebeğim var o yüzden büyüğünü kestim memeden
(2,557 puan) tarafından
Tandem yapiyolar ya öyle yapsaydin keşke ama bazıları hak vs diyo sorup öğrenmek lazım
tarafından
Ne hakkı tandem ne kız
(2,557 puan) tarafından
Dogurana kdar 1.yi doğurduktan sonra ikisini birden emziriyolar
tarafından
Zaten 7 aylık hamileydim memeden kestim büyüğünü 1 ay sonra doğum yaptım sonra pişman oldum aslında ikisini birlikte emzirebilirdm ama zor olur sütüm yemezse diye düşündüm çünkü oğlum memede uyuyordu pişman oldum ama kesmiş bulundum Bi kere
(2,557 puan) tarafından
Arz talep meselesi diyolar ya cok olabilirdi bence zaten ilk doğduklarinda süt fazla geliyo bebislere 1 yasindan sonra da zaten bi gece emiyo cocuklar şüphem var hamileysem kesmeyi düşünmüyorum ikisi bir emsin kendimi damizlik inek gibi hissetmem herhalde :D:D
tarafından
Eşim bana hep kesme ikisini birlikte emzir dedi ben kabul etmedim süt yetmez diye korktum
(2,557 puan) tarafından
Yetmediginde keserdin beslemeye dikkat etmek gerekiyo o zamn bi de sormak lazim 2. Bebegin hakkina giriliyomu diye
tarafından
Kimse kimsenin hakkına girmiyor kız eşimin halası dedi ki günah falan ben diyanete sordum öyle bişey yok
(2,557 puan) tarafından
Yaşlılar değişik degisik konuşuyo insanin içine sinmiyo zaten hamileysem flan 5. Aya kdar soylemiycem kimseye :))
tarafından
Bence doğurana kadar söyleme :)
(2,557 puan) tarafından
Sürekli ic iceyiz anlarlar kizz :) yoksa demem de
tarafından
Karnın büyüyene kadar söyleme bari saçma sapan şeyler söylemesnler sanada :)
(2,557 puan) tarafından
Azıcık bi midem bulanıyo diyorum kaynanam basliyo soylenmeye çocuk çok küçük az dha dursaydinz ya sanane koca bnm sey bnm diycem olmycak :) gorumcemle esim arasında da tam 1 yaş var :)
tarafından
Dinime küfreden bende Müslüman olsa de :))
(2,557 puan) tarafından
Bilerek yapmiyoruz kaza olmuş sonucta uzatmanin ne alemi var sey yapilmis seyin davasi olmaz derler bizim orda :D :D iyy kendimden tiksindim
tarafından
Bilerek yapsan bile millete ne ya Allah Allah onlar mı bakacak sanki kimseyi alakadar etmez ki
(2,557 puan) tarafından
Yanii sanki nikahsizmi yapiyorm koca benm hayat benm
tarafından
Yani kimseyi ilgilendirmez bu durum
(2,557 puan) tarafından
Kendi çok zorluk çekmiş eşim hastalanmış bakamamis ondan diyodur ama napiyim aldiramiycagima göre
tarafından
Kaç aylık hamilesin
(2,557 puan) tarafından
Bilmem :D suphem var 2 hafta oldu 2 hafta dha olsun kan testi yapiyim diyorum
tarafından
2 hafta olduysa belli olur test yap haber ver bize :)
(2,557 puan) tarafından
Yaaa olurmu hafta gidiyim bari saglik ocağına
tarafından
Kendin eczaneden al bi tane yap eğer silik falan çizgi çıkarsa kan verirsin
(2,557 puan) tarafından
2 haftalik cikmazki dha bn en iyisi 2 hafta dha bekleyim
tarafından
Bekle bakalm hber ver sonra
(2,557 puan) tarafından
Olur da yok gibi yoktur bnce
tarafından
:)))))) bak merak ettim şimdi
(2,557 puan) tarafından
2 hafta sonra görüşürüz :))
tarafından
Görüşürüz canım :)

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 280 göst.
12 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Serpil ahmet (569 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 314 göst.
28 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Humaninannesi (1,118 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 86 göst.
25 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Sed.bey (67 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 213 göst.

Kategoriler


1,512,191 soru

24,666,078 cevap

366,981 kullanıcı

...