0 oy
93 göst.
Diğer kategorisinde (463 puan) tarafından
Ben Şubat ayında normal doğum yaptım. Dün karnında yamukluk olduğunu farkettim. Karnım baktığımd bir tarafı daha yukarıda ve o yukarıda olan tarafta ara ara ağrı oluyor yara varmış gibi. Doktora gidicem ama daha önce başına gelen var mı acaba

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 129 göst.
31 Mart 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Umay17 (20 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 241 göst.
+1 oy
3 cevap 301 göst.
20 Aralık 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hayattttt (17 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 166 göst.
25 Aralık 2022 Aile & Aşk kategorisinde Ysf. (171 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,371 soru

24,668,328 cevap

367,120 kullanıcı

...