0 oy
175 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Edirne 1 murat hastanesine gidenler memnunmusunuz

2 Cevaplar

0 oy
(1,791 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Annem ortopedi bölümüne gitti ameliyat oldu çok memnundu 

Eniştem uzun süre orda yattı kalpten o da memnundu 

Bende ziyaret amaçlı gitmiştim temiz güzel hastaneydi ama bu dediğim yaklaşık 2-3 sene önce şu anki hâlini bilemem canım 
tarafından
Sağol canim
-Reklam-
0 oy
(50 puan) tarafından
Bende şuan 33 haftalık hamileyim edirneye misafirliğe geldim bir doktora gitmek istiyorum özel de ama tanıdığım ne hastane var ne doktor onerebilecegnz varmı acab
tarafından
Edirne 1 murat bakar

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 115 göst.
18 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Eranur (85 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 219 göst.
28 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Frtnzn (531 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 163 göst.
17 Mart 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde oguzelikiziakc (88 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 288 göst.
17 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Dilara16 (240 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,779 soru

24,673,655 cevap

367,413 kullanıcı

...