Ben bundan kullanıyorum canım memnunum
Braun saç maşası kullanıyorum canim ben masa demişsin herkes düzleştirici atıyor
masa olarakta bunu kullanıyorum Philips yine herkes düzleştirici yazınca galiba düzleştirici istiyor dedim
1,512,478 soru
24,669,648 cevap
367,188 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın