0 oy
192 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Oğlumun adı Miraç efe kızım yolda ismine karar vermek üzereyiz ikisi arasında kaldık sizce hangisi 

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Asel bence benim oğlumun adı da miraç efe ismini yanına koyacaktım vazgeçtim sonra pişman olsum:))
-Reklam-
0 oy
tarafından
Asel tek güzel bence cnm

Asel linada güzel 
0 oy
(891 puan) tarafından
Ikra ismi agir geliyor bazi çocuklara eltim kizina koydu dogdugundan beri ağlıyor bence asel tek guzel
0 oy
tarafından
Bence asel tek güzel cnm
0 oy
tarafından

Ben kızıma Asel koydum kızım prensesler gibi sende koy seninkide öyle olsun<3:D

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 690 göst.
29 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Naciyeylmz (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 451 göst.
19 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Lavinia& (80 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 339 göst.
11 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Aslı saray (402 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 251 göst.
18 Temmuz 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Nickmickyok (137 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,240 soru

24,666,697 cevap

367,037 kullanıcı

...