Bebisim iyi sukur teyzesi sabah gazimiz vardi baya onla uğraştık daha yeni kahvalti yapıyorum sanada kolay gelsin canim severim o gobusu
Valla bende her ikisini uyuttum uzandim ya cabim çıktı sabag 5 te kalkiyorlar anam
1,512,150 soru
24,665,544 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın