0 oy
273 göst.
Diğer kategorisinde (1,118 puan) tarafından
Selam güzel anneler nasılsınız? Kızımın peluş oyuncaklarını yıkamak istiyorum çok kirletti elinin içinde hangi programa kaç dereceye atmalıyız acaba sadece kukuli renkli herşey beyaz sıkıntı olur mu ?

1 cevap

0 oy
(1,145 puan) tarafından
30 derece de kendi deterjanı ile bir saat ve 600 devirde yıkıyorum 10 günde bir renklileri ayrı Beyazları ayrı yıkıyorum canım
(1,118 puan) tarafından
Ama sadece kukuli renkli başka renkli yok ki  renk vermeyecek gibi bi sıkıntı olur mu hangi programda yıkıyorsun ?
(1,145 puan) tarafından
Elde yıkama yazıyor canım istersen yıkamadan önce sıcak suda bir ısla akmazsa atarsın
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 169 göst.
4 Haziran 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Mrvgul (6,347 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 235 göst.
23 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Gamzefb (58 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 379 göst.
20 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Annebebek34 (1,018 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 490 göst.
6 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Papatya__ (742 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,822 cevap

367,250 kullanıcı

...