0 oy
255 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar ateşi ne zaman yapmaya başlıyo 11 de yaptırdık klima açtım acaba zararı olur mu

9 Cevaplar

0 oy
(14,708 puan) tarafından
Ateş yapıcak diye bir şey yok canım benim oğlum da hiç bir aşı ateş yapmadı klima çarpabilir hasta olur 
-Reklam-
0 oy
(4,061 puan) tarafından
Tam karşısında olamazsa sorun olmaz her çocuk ateslenmez canım ben dhaa aşıdan sonra hiç ateş yasamadik 
0 oy
(143 puan) tarafından
Benim kızım da hiç ateş olmadı bile illa olacak diye bişey yok canım 
0 oy
tarafından
Ne zaman olacağı belli olmaz cnaim belkide hoc maz sen devamlı takip et çokta klima açma çarpmasın çocuğu hasta olur birde allah muhafaza 
0 oy
(5,192 puan) tarafından
Ateş olabiliyor da olmayabiliyorda akşama doğru çıkıyor bazende 2. Gün çıkıyor bazılarında hiç çıkmıyor klimayı dokunmayacak şekilde açarsan sorun olmaz bence
0 oy
(5,822 puan) tarafından
Bizimde sadece 2 ay asisinda ates olmuştu surekli kontrol et herkesde olcak diye bisey yok olursa calpol verirsin az bisey
0 oy
(419 puan) tarafından
Benim kızımda geçen ay oldu ateş olmadı canım eskidenmiş o aşılar kuzum 
0 oy
(534 puan) tarafından
Her bebeğe yapmıyomuş ya ama benim sağlık ocağındaki hemşirem olacak kadın bana hömön vör otoşo çokor dedi calpol verdim meğerse çok yanlışmış ateş 38i bulmadan vermek aklında bulunsun. klima da çok yakında tutmadıktan sonra bişey olmaz bence ateşle ilgisi olmaz sanmıyorum
0 oy
(262 puan) tarafından
Bize aşıdan önce calpol ver demişti ebe. Aşıdan sonra da 3 saat arayla ver dedi şükür sıkıntı yaşamadık 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 183 göst.
30 Kasım 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Suda (267 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 176 göst.
0 oy
2 cevap 220 göst.
0 oy
5 cevap 313 göst.
30 Kasım 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Suda (267 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,781 soru

24,673,736 cevap

367,415 kullanıcı

...