Yeni ortam olduğu için yabancılık çekmiş , inşallah en kısa sürede alışır .
Bızım cok guzel gectı. Kızım hıc aglamadı. Ogretmenını cok sevdi boyama yaptılar. 9 dan 11.30 kadar okulda kaldılar. Ben 10 da evee geldım bebegım oldugu ıcın kayınvalıdem bakıyor, tekrar almaya gittim. Masallah Kzım alıstı bıle
1,512,642 soru
24,671,683 cevap
367,290 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın