509 göst.
(1,011 puan) tarafından
Kızlar uygulamaya giremiyordum çok korktum lan size ne bağlamışım 

9 Cevaplar

0 oy
(6,230 puan) tarafından

:D Rabbim ayirmasin:D

(1,011 puan) tarafından
Amin kız amin
0 oy
(2,109 puan) tarafından

Aynen bende bi daha hiç giremicem sandm :D

(1,011 puan) tarafından
Kız şifremi unutmusum birde
0 oy
tarafından
Hele benn didim ne oluyo biran kendimi derin bir boşlukta hissettim 
(1,011 puan) tarafından
Hahahahaah sanki paranı kaybetmişin gibi
tarafından
Ayy halen daha düzelmiş değil
(1,011 puan) tarafından
Benim düzeldi valla
0 oy
(449 puan) tarafından
Walla bende noluyo dedimmm
(1,011 puan) tarafından
Evet valla öyle
0 oy
tarafından

Ben hala giremiyorum ya googledan giriyorum google amca da olmazsa napcaz :D

(1,011 puan) tarafından
Ben şifreyi unutum kız giremiyorum
0 oy
(603 puan) tarafından
Bende de aynı korku oldu ya :(
(1,011 puan) tarafından
Hahahahaah bu admin bize büyük bir korku yaratı valla
(603 puan) tarafından
Valla deprem oldu Ankarada bu kadar korkmadık yaa  ahahah rjdvhdhdhdvs :D
(1,011 puan) tarafından
Kahkaha atim resmen
0 oy
(3,010 puan) tarafından

valla ben de korkmadim degil eksiklik hissettim :D

(1,011 puan) tarafından
Evet aynen oyle
0 oy
(58 puan) tarafından
Benim canım sıkılıyordu resmen :))
(1,011 puan) tarafından
Hiç sorma ya vallahi on dakika
0 oy
(1,668 puan) tarafından
Demekki birbirimize epey bağlanmışız :)) Allah hiçbirimizi ayırmasın. 
(1,011 puan) tarafından
Sabah uyaniyirum ilk eşime bakmak yerine tlfonu alıp buraya giriyorum

İlgili sorular

12 cevap 425 göst.
7 cevap 256 göst.
18 cevap 447 göst.
14, Ağustos, 14 Mihriman (1,199 puan) tarafından soruldu
8 cevap 178 göst.
16, Nisan, 16 misafir tarafından soruldu

134,867 soru

3,413,992 cevap

10,196 kullanıcı

...