Virüs yüzünden bir bardak bile yikayamamistik 3 gündür. Ama bugün artık yeter dedim yaa. Böyle dağınıklik toz içinde daha beter hasta oluruz dedim kızlar evi temizledim. Şuan çok daha yorgun ve ağrım var ama içim rahatladı ferahladi valla. Ay Allah herkese şifasını versin enerjisinin versin bu arada kızlar 9 aylık bebek için öksürük şurubu dışında bir öneriniz var mi
1,512,513 soru
24,670,157 cevap
367,210 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın