Ben genelde annemi bekliyorum o güzel yemek yaparsa getiriyo yapmazsa da o geliyo burda yapıyoruz akşama doğru annemin işi olduğu zamandan hemen bir firsatta hızlıca yapıyorum saat fark etmiyo ama annemle gezmeye gideceksekte ikimizde sabahtan yapıyoruz
1,512,257 soru
24,666,892 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın