Kızlar bir kaç hafta önce göğsümde kist çıktı 25 mm ama temiz dedi doktor. O zaman ağrımıyordu. Dünden beri ağrımaya başladı acaba kötü birşey mi var? Korkuyorum 5 aylık bebeğim var emziriyorum.
1,512,151 soru
24,665,595 cevap
366,957 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın