0 oy
167 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (228 puan) tarafından
Oğlum 3 yasinda bebekken konak sorunu olmustu ama sanki hala var pullanma gibi kabuklanma gibi sac diplerinde belli oluyor nasıl giderebilirim bilmiyorum niveanin bebek sampuanini kullanıyorum doğduğundan beri sampuanini degistirmeyi dusunuyorum artik ne yapmam lazim boyle bi durum yasayan var mi?

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Geçmediyse mutlaka bir cildiye doktoruna gösterin  benim ve en yakın arkadaşındada küçüklüğğmğzden beri bu sorun var stresten kaynaklı 
(228 puan) tarafından
Gecer gibi oluyor geri geliyor gibi cozemedim sampuandan mi kaynaklı onu da bilemedim
tarafından
Bitkisel şampuan önerebilir veya saç dipleri için  kimyasal sadece eczanede satılanlar var onuda yazabilir ben hepsini kullandım çok küçük oldupu için belkide daha farklı bir şey önerir iyice herşey ilerledi sonuçta başka şeyler çıkmış olabilir ihmal etmeyin
-Reklam-
0 oy
(279 puan) tarafından
Minidolin kullanıyorum konağı olan oğlumun konağı tamamen yok oldu 
(228 puan) tarafından
Sampuan markasi mi canim
(279 puan) tarafından
Minidolin hepsi burada.com sitesinden bakabilirsin

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 180 göst.
21 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Mh. 2606mt (172 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 234 göst.
22 Mayıs 2023 Güzellik-Bakım kategorisinde Gokceakbltt (25 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 198 göst.
18 Eylül 2022 Diğer kategorisinde ozge2626 (198 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 140 göst.

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,633 cevap

367,023 kullanıcı

...