0 oy
588 göst.
Diğer kategorisinde (271 puan) tarafından
Kızlar doktorumu aradim hastaneye gel dedi geldim nstye bağladılar alttan muayne ettiler çok şükür sıkıntı çıkmadı ağrılarım icin serum taktilar onu bekliyom bitsin çıkacam

5 Cevaplar

0 oy
(1,553 puan) tarafından
Gecmis olsunnnn sana
(271 puan) tarafından
Sagol canimmm
-Reklam-
0 oy
tarafından

Gecmis olsun canim<3

(271 puan) tarafından
Sağol canim benim ❤
0 oy
tarafından
Cok geçmiş olsun canım iyi bişey yokmuş çok şükür 
(271 puan) tarafından
Allah razi olsun canim çok şükür içim rahatladi
tarafından
İyi oldu bence doktora gitmen
(271 puan) tarafından
Aynen canim aklımda soru işareti kalıp icim içimi yemektense geldim rahatladim
0 oy
(15,139 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım 
(271 puan) tarafından
Sağol canim benim
0 oy
(762 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun canım 
(271 puan) tarafından
Allah razi olsun canim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 313 göst.
0 oy
3 cevap 306 göst.
4 Ekim 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Saliha22 (1,082 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 323 göst.
15 Mart 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Azad (54 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 231 göst.
22 Şubat 2021 Diğer kategorisinde Mislimisli003 (6,378 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,767 soru

24,673,449 cevap

367,407 kullanıcı

...