Canim 3 aylik kesinlikle yaptirma asiri hormon yukleniyo bi anda... Ben 9 sene sadece aylik igne ile korundum ve biraktikdan 1 sene sonra hamile kaldim aylik daha iyi hem saglikocaginda ucretsiz var gidip orda vurulabilirsin ama kesinlikle 3 aylik vurulma benden sana tavsiye ben denedim beni mahfetti
Ben yaptiriyordum canim. Hemde esim korunuyordu. Dr a sormustum yan etkisi olurmu diye aylik olanin yan etkisi cok ama 3 aylik olanin yam etkisi yok demisti. Emzirirken yapilirmi dedim kârın olur zararın olmaz sütünü arttırır demisti. Yaptirdim. Ne kilo aldim ne hormonlarim bozuldu nede kıllanma hic bir sıkıntı yaşamadım Maşallah.
1,512,817 soru
24,674,165 cevap
367,436 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın