Kizlar bundan birkac ay önce Arçelik ankastre ocagimi değiştirdim adam eski ocağı çıkarırken davlumbazıma vurdu. Degistrcz dediler yalnız bizden yarı ücretini istediler 300 küsürat biz bunu vermek istemiyoruz sonuçta çarpan kişiye aittir arıyoruz müdüre baglicaklar geri dönüş saglamiorlar napmam lazm
Ara de ki sizi tüketici hakem heyetine şikayet edicem haberiniz olsun daha dönmezseniz de kapat. Çok güzel dönüyorlar
1,512,664 soru
24,672,070 cevap
367,309 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın