Kızlar adet düzensizliği sebebiyle doktora gittim 4cm kist var kendi kendine geçer dedi doğum kontol hapı falan verdi başına gelen var mı? geçer mi kendliğinden patlama ihitmali var dedi korkuttu beni
Kiz korkma onlar benim kankim bekarligimdwn beri var yumurtwliklaromda,adette patlar biter gider o adet arasında tekrar oluşur tekrar gider,beni yalnız bırakmıyorlar korkma bisey olmaz inşallah ❤❤
1,512,234 soru
24,666,639 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın