0 oy
418 göst.
Diğer kategorisinde (170 puan) tarafından
Kızlar 39+3 günlük hamileyim şuan iç çamaşırimda beyaz akıntı var ama afedersinis lor gibi 
Gebelik haftası 39+3

4 Cevaplar

0 oy
(3,100 puan) tarafından
Mantar olabilirmi canim
(170 puan) tarafından
Suyla karisik
(3,100 puan) tarafından
Oyleyse bi doktora gozuk canim nolur nolmaz haftanda gelmis artik
(1,386 puan) tarafından
Mantar yewil akintida oluyor beyaz krem gibi akintinin normal oldugunu diyolar doktorlar ama bi gorun yinede doktora
(3,100 puan) tarafından
Aysen benimde ayni lor gibi akintim olmustu ilk gebeligimde doktora gittim muayene etti mantar dedi o yuzden dedim bide doktor vajinal mantar tek bi cesit olmaz demisti yesil akinti sarı akıntı süt kesigi(lor gibi) akinti kimisi kokulu kimisi kokusuz kimisinde kasinti olur kimisinde olmaz demisti
(1,386 puan) tarafından
Azeriym pek anlamadim lor gibi nasil oluyor yani lor ne demek? Bendede arada akinti oluyordaa bide yeni hamileym zarari olir diye korktm simdj
(3,100 puan) tarafından
Canim süt kesigini bilirmisin ayni onun gibi enfeksiyon gebelik icin iyi birsey degil hanimlar cekiniyor bende dahil ama ayda birde olsun genital muayene olmamiz lazim gebelikte enfeksiyona mantara daha yatkin oluyoruz cunki
(1,386 puan) tarafından
Bendeki akinti beyaz kremgibi yapiskanli sekilde canim bende çekiniyorm ama mecbur gidip bi doktoruma soyliycem(
(3,100 puan) tarafından
Beyaz akinti cokta mantar belirtisi gibi degil canim ama olabilirde bazen bellide etmiyor kendini genede muayene ol
(1,386 puan) tarafından
Anladim canim  tesekkr ederm
-Reklam-
0 oy
tarafından
Normal bnce canm , 
0 oy
tarafından
mantardır o canm son zaman bende de öyle olmuştu  hatta suyum geliyor sanıp gitmiştim suyla karışık akıntıydı doktor korkmana gerek yok mantar dedi ilac verdi ama ihmal edilmemesi lazım özellikle normal doğum olacaksa mantar bebege geçebilir tedavisini ol derim 
0 oy
(187,419 puan) tarafından
son gunlerde akinti artabilir normal bu
tarafından
Bu bayan normal değil sevda
(187,419 puan) tarafından
suni sancidan korkuyomus ama bebek susuz kalirsa hayati tehlike oluyo farkinda degil korkutmuyum diyom ama o su sizip bitince bebekde ciddi problem olcak umarim bugun gider acile
tarafından
Hiç umudum yok gideceğinden. Bebeğe aciyorum

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 161 göst.
0 oy
3 cevap 247 göst.
0 oy
2 cevap 370 göst.
0 oy
1 cevap 629 göst.

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...