İçim buruk aslında ilk defa Keremden ayrı 24 saat geçireceğim eve kışlık almaya gidiyoruz mecburen manzaram da bu oldu. İstanbuldan selamlar
Bu da Fsm den Boğaziçi
1,512,722 soru
24,672,923 cevap
367,370 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın