0 oy
285 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,299 puan) tarafından
Bugun bebegim emdigi gibi kusuyor süt geliyor agzindan burnundan sanırım dun beh veya o soğuk aldik oda midesini üşüttü ne yapmam gerekir nasıl gecer ? :(

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
10 günlü bebeğe sen bişey yapamazsn hastaneye götürmen lazm
-Reklam-
0 oy
(74 puan) tarafından
Karnını zeytin yağ ile yağla ve ütüyle bı bez ılıt çok sıcak olmasın ılık olsun karnına koy ve karnını sıcak tut iyi gelir ama dikkat et yinede bı doktora götürün reflü de de ağızdan burundan fışkırır tarzda süt gelirmiş dikkat etmekte fayda var reflü olmasın
(1,299 puan) tarafından
Fışkırır tarzda degil ama kusmasi yinede burnundan geldiği icin reflu olabilir mi
(74 puan) tarafından
Benimde ilk bebeğim ve reflü değil çok şükür reflü hakkında sadece internetten okuduklarım var tam bilmiyorum benim dediğimi bı dene geçmezse doktora götür hemen aklında şüpe kalmasın bı de emince hemen yatırma  biraz dursun kucağında sonra yatır o zamanda süt geri gelebiliyormus
(1,299 puan) tarafından
Aynen cnm suan onu yapıyorum hem dikey pozisyonda emzirdim hemde dik tutuyorum suan. Bakalm insallah faydasu olur
(74 puan) tarafından
İnşallah hemen geçer
(1,299 puan) tarafından
Amiinn canim amiinn insallah
0 oy
(15,132 puan) tarafından
Belki de reflüsü vardır nereden biliyorsun üşüttüğünü? 
(1,299 puan) tarafından
Evet oda bi ihtimal ama fiskirarak kusmuyor, ve bugun ilkez boyle olunca dubde banyo yaptırmıştım üşütme ihtimali aklima geldi
(15,132 puan) tarafından
Olsun ihtimali değerlendirmek lazım

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 963 göst.
27 Ağustos 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 1,885 göst.
24 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Uras (192 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 163 göst.
13 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Y (134 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 236 göst.

Kategoriler


1,512,321 soru

24,667,730 cevap

367,080 kullanıcı

...