0 oy
316 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (467 puan) tarafından
kizim 1yasi olucak 1aydan sonra kis ayinda bot alirsam kac numara olurö

6 Cevaplar

+1 oy
tarafından
20-21 iyi olur 
-Reklam-
0 oy
(280 puan) tarafından
Minimum 20 max 22 
0 oy
tarafından
Bot ise 20_22 iyi olur canım ama sen yinede dene
0 oy
(10,061 puan) tarafından
Bizim 22 23 kız 
0 oy
(1,228 puan) tarafından
Oğlum ayakkabıda 23giyiyor 14aylik canım erkek ve kız ayak numarası değişebilir sen yinede deneyerek al canım bot da kalıp farklida olabilir 
0 oy
(979 puan) tarafından
Bnim oglm 20 21 gyiyrdu

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 445 göst.
15 Şubat 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 1,023 göst.
21 Ekim 2021 Diğer kategorisinde ❤Mehincik❤ (6,679 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 330 göst.
18 Mart 2022 Diğer kategorisinde Buket masal (4,863 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 541 göst.
12 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Burcumehmet (262 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,241 soru

24,666,712 cevap

367,038 kullanıcı

...