0 oy
175 göst.
Diğer kategorisinde (663 puan) tarafından
Bir kaç yıl önce ilk kayidimi yaptım sonra sınava girmedim donuk ogrenci haline gelmişim pandemiden dolayı MEB tekrar para almadan aktif yaptı sonra sınavlar bitince donuk ogrenci haline geri geldim  online para yatırıp tekrar aktif öğrenci olmak istiyorum AOL DE okuduğum dönem 2 yazıyor para yatiracagim da 1. Dönem ilk kayıt yenileme diyor Bunun 2.donem veya sınıf bölüm olarak ayrılmış halı var mı yokda ilk kayıt yenileme 1.donemem mi yaptiracagim

1 cevap

0 oy
tarafından
1. Dönem dediği şuanki dönem 1 2 3 döneme ayrılıyo AÖL 3 ayrı sınav oluyo ya ondan o okuduğun dönemle aynı şey değil yani evet parayı 1. Dönem kayıt yenileme yatkrcaksın kendi tcnden yatırcan zaten sonra da halk eğitime gidersin sistemde aktif olursa otomatik gitmene gerek yok ders seçersin direkt
(663 puan) tarafından
Teşekkür ederim
tarafından
Rica ederim
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 120 göst.
2 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Yamukprenses (2,937 puan) tarafından soruldu
+2 oy
4 cevap 1,228 göst.
0 oy
3 cevap 301 göst.
3 Ocak 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 325 göst.
19 Kasım 2024 Diğer kategorisinde M. Nur (846 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,843 cevap

367,195 kullanıcı

...