0 oy
314 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (42 puan) tarafından
Soru yukarda

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ewet ben izliyorum boşanma aşamasındayim en çok o yüzden izliyorum
-Reklam-
0 oy
(402 puan) tarafından
Evet izliyorum suan kadin yakın arkadasini kocasıyla bastı nasil yoldu saçını icimin yağları eridi bide slikon yapmış p.islik
(42 puan) tarafından
Bence oyunculuk berbat silikonlu kadin kotu oynadi oburu desen feci gercegini yanistamamislar.. normalinde o holdingin camindan atar insan o silikonluyu
(402 puan) tarafından
Anam sosyetik onlar anca saçını ceker küfür eder biz olsak öldürüp diriltip tekrar öldürürüz
(42 puan) tarafından
Aynen :)))
0 oy
tarafından
İzlemiyrumnnn
0 oy
tarafından

Ben çok beğendim favorim olabilir ilerleyen bölümlere bakıcaz :angel:

(42 puan) tarafından
Hemen kitlediler senaryoyu basrolu ve baldizi idare eden bir eniste karakteri var iğrenç
0 oy
(1,841 puan) tarafından
Aaa bugün o vardı dimii ama misafir vardı izliyemedim yarın hemen izlicem çok merak ediyordum. .

İlgili sorular

+1 oy
42 cevap 3,708 göst.
0 oy
6 cevap 549 göst.
18 Mart 2024 Diğer kategorisinde Mslcns (6,390 puan) tarafından soruldu
+3 oy
14 cevap 1,354 göst.
29 Ekim 2023 Diğer kategorisinde !!!!FATMAAA!!!!! (11,233 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 683 göst.
31 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Morr4628w8 (3 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,404 soru

24,668,711 cevap

367,145 kullanıcı

...