Ben senelik tutuyorum. Bu sene 4. Senem. 6 bin veriyoruz biz kuzum. Adanadayim. Evim de güzel. Karolu duvar kağıdı var. 2+1
2+1 daire 2 senedir oturuyorum suan 700 lira veriyoruz
Eltim gungorende oturuyo karsi dairesi bos buraya gelin dedi kirayi sorduk aboooo 3600dediya la 3600kere bayilmisim
1,512,230 soru
24,666,626 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın