Kargo dahil 21 tl oluyor mesela kuponu kullan diyorum uyguluyor ama siparişi tamamla deyince yine kart bilgileri istiyor ve alamıyorum sabahtan beri uğraşıyorum olmuyor
Benim kupon yatmamış bile
Bana yine vermedi namussuzlar
Odeme kısmını ekran at bakim canım
1,512,749 soru
24,673,346 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın